בלוג

למה צריך לשים לב לפני שרוכשים שולחן כתיבה למשרד או לבית?

בחירת שולחן משרדי לטובת עבודה משרדית בבית או במשרד, היא משימה מורכבת, הרי מצד אחד על השולחן להיות מרווח ולהכיל את כל האלמנטים הדרושים לצורך עבודה נינוחה עליו, ומצד שני עליו להיות מעוצב בקפידה וכזה שכיף לעבוד עליו. לכן, בעת בחירת שולחן משרדי, חשוב להכיר היטב את כל סוגי השולחנות בשוק, כך תוכלו לבחור את השולחן המתאים לכם ביותר לצורך עבודה מיטבית. יש לא מעט סוגי שולחנות משרדיים כמו – שולחן פינתי, שולחן מרובע, שולחן עם מגירות, שולחן עם כוננית ועוד מגוון סוגי שולחנות נוספים על פי בחירה.

שולחן כתיבה
שולחן כתיבה

בעת בחירת שולחן משרדי, חשוב להקפיד על כמה פרמטרים חשובים

עיצוב ומיתוג

בעת בחירת שולחן משרדי, עליכם לחשוב מה אתם רוצים שהשולחן ישדר מבחינת נראות לצורך מיתוג החברה. האם תרצו שולחן מודרני בעל עיצוב מינימליסטי בגווני לבן, או תרצו שולחן מעץ מלא בסגנון כפרי או בכלל סגנון עיצובי אחר הקשור למיתוג החברה.

מרווח ומקומות אחסון

בעת בחירת שולחן משרדי, חשוב לשים דגש על גודל השולחן ומקומות האחסון בו, כמו – כונניות ומגירות צמודות לשולחן, כך תוכלו ליהנות מסביבת עבודה נוחה יותר בשגרת היום יום. דבר נוסף שיש לשים לב, למרווח השולחן מבחינת אורך ורוחב השולחן, כך תוכלו לקבל סביבת עבודה מרווחת.

בחירת שולחן ארגונומי

ארגונומיה עוסקת בסביבה משרדית נוחה ומתאמת באופן אישי לכל עובד. ריהוט משרדי חייב להיות מותאם באופן איש לכל עובד על פי סוג עבודתו ועל פי מבנה גופו, כך שהוא ימזער נזקים גופניים לטווח ארוך ויאפשר לעובדים לעבוד בנוחות רבה בשגרת היום יום. שולחן נוח, הא שולחן שהעובד יכול להניח את שני מרפקיו באופן מקביל לכיסא, כך שיש לכוון את השולחן או הכיסא לגובה זה. בין היתר ריהוט ארגונומי נועד למנוע כאבי גב, צוואר וכאבים שונים לטווח הקצר והארוך.

ניידות השולחן

בחרו בשולחן נוח להזזה בעת ניקוי או הזזת השולחן ממקום למקום בעת הצורך, כך שתוכלו להשתמש בו בנוחות רבה ביום יום.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support
אין להעתיק תוכן מאתר זה!
error: Content is protected !!