בלוג

מדריך לקניית ריהוט משרדי

אם ניסיתם לבחור בעצמכם ריהוט למשרד, סביר להניח שהתבלבלתם והסתבכתם עם התהליך עוד בהתחלה ומדוע? מפני שיש כל כך הרבה סגנונות ועיצובים של רהיטים המתאימים למשרד. מעבר לכך, סביר להניח שלא הגדרתם איזה מסר תרצו להעביר עם הריהוט הנבחר והאם לשדר מסר שיהיה רציני או פרוע ובכלל האם חשבתם גם על פרמטר הנוחות של הריהוט? מדובר על פרמטר שיכול להשפיע רבות על סביבת עבודה – כך למעשה אם תקבעו אם היא תהיה נוחה או תהיה בדיוק בקיצון השני – מייגעת. להן מדריך קניית ריהוט משרדי.

דבר ראשון מומלץ ורצוי שלא תבחרו את הריהוט בעצמכם, אלא שכן תעזרו גם באנשי מקצוע מתחום העיצוב. אלו ידריכו ויכוונו אתכם לבחור את הריהוט שהכי נכון למשרד שלכם ולמה שהוא מייצג. מעבר לכך, הם גם יתחשבו בשיקולים חשובים כמו צבע הריהוט, הנוחות שלו (במידה ומדובר על שולחן משרדי וכיסא משרדי), תקציב ובפרמטרים נוספים שחשובים לכם.

השיקולים העיקריים כאשר בוחרים ריהוט משרדיכסא מנהל ארגונומי

ארגונומיה

יש לייצר לעובדים סביבת עבודה אופטימאלית ככל האפשר. זאת תוך התחשבות במבנה ובתנאים שהחלל מאפשר. כאשר בוחרים את הריהוט, יש להתחשב בתנאי עבודה ארגונומיים. מה הכוונה? יש לקחת בחשבון מאפיינים ארגונומיים הקשורים לסביבת העבודה, לתנוחת כלי העבודה וכמו כן לחשוב על כלי העבודה בהם נעזר העובד ובהתאם לכך לבדוק שהוא אכן עובד בצורה ארגונומית שתהיה טובה לבריאותו ולא תזיק לו. ( צפו במבחר כסאות ארגונומיים )

יצירתיות

אם עד לא מזמן, העובדים היו צריכים לשבת בשולחן העבודה ולנסות לחשוב על פתרונות לבעיות או על רעיונות חדשים שאפשר ליישם, כיום לא כך הדבר. דווקא נמצא ששיחות שמנוהלות לא במשרד אלא במסדרון או בפינת קפה ייעודית מחוץ למשרד, הן שיוצרות את הרעיונות הטובים ביותר. על כן, מומלץ להציב בחללים הללו, רהיטים כמו ערסלים, פופים, פינות ישיבה ורהיטים מתאימים נוספים.

הרמוניה

היא חשובה לא רק בין העובדים, אלא גם בין הרהיטים למשרד. על כן, מומלץ לבחור ריהוט שישדר מסר או אמרה, שתהיה תואמת את האופי של העסק. כך למשל, אם מדובר על ריהוט למשרד פרסום, יש לקחת ריהוט שישדר יצירתיות וייחודיות. אגב, רהיטים כאלה ניתן למצוא בגלריות או אצל מעצבים פרטיים בוגרי לימודי עיצוב תעשייתי שיצא להם להתנסות בתחום העיצוב ולעצב רהיטים שונים וכמו כן, גם רהיטים המתאימים למשרד. כך באמצעות הרהיטים המתאימים, המיתוג והמסר שנרצה להעביר – יהיו משמעותיים ביותר.

יופי

קניית ריהוט משרדי לא רק תתאפיין באיכות החומר השימושיות שלו, אלא גם בנראות. זכרו שכאשר אתם בוחרים ריהוט למשרד, יש צורך להתחשב גם באסתטיקה של הרהיט. בכל זאת חייבים להציג לקבל הלקוחות שלנו מקום מסודר, איכותי ומרשים כדי לשפר את חווית הקנייה. בנוסף כמובן יש צורך שהרהיט גם יהיה נוח לעובדים. לדוגמה, אם מדובר על שולחן משרדי, הוא צריך להיות מעוצב כך שזווית המרפק של העובד תהיה ב-90 מעלות. כך גם הכיסא המשרדי, שצריך להיות נוח והכי חשוב אורתופדי (וכך נמנע מצב בו העובדים יסבלו מבעיות גב או מאי נוחות).

שורה תחתונה

אל תחסכו על ריהוט משרדי איכותי ובוודאי שלא על מעצב או מעצבת פנים, שיעזרו לכם להפיק את סביבת העבודה הכי טובה לכם ולעובדים שלכם עם הריהוט המתאים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support