מיוצר בישראל

קטלוג ריהוט משרדי

קטגוריות

ריהוט משרדי

אופיס שופ ריהוט משרדי הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לריהוט משרדי, עסקי וארגוני. בעלת ניסיון ומוניטין רב שנים באספקת ריהוט משרדי לחברות הייטק כמו: IBM, מיקרוסופט, אינטל, קופות חולים. מוסדות ציבוריים, עיריות ולקוחות פרטיים .

Office Shop מציעה מגוון רחב של רהיטים למשרד המתאים לכל תקציב וסגנון עיצובי כגון: שולחנות כתיבה, כיסאות משרדיים, שולחנות משרדיים, שולחנות כתיבה ומחשב, שולחנות מנהלים, יחידות אחסון הניתנות להתאמה אישית ועוד. בנוסף אופיס שופ מאפשרת בחירה של מגוון צבעים שניתן לערבב או להתאים לריהוט בכדי ליצור מראה ייחודי עבור המשרד שלכם.

ריהוט משרדי איכותי עם חברה מובילה

ריהוט משרדי מזמינים רק מאופיס שופ המציעה מבחר גדול, עיצובים אלגנטיים ואיכות ונוחות חסרת פשרות. כבר מעל ל- 30 שנה שאנו מספקים ללקוחותינו ריהוט משרדי מעוצב ואיכותי שלא רק ייראה טוב בסביבת העבודה שלכם אלא גם ריהוט עמיד וחזק שנשמר לאורך זמן.

ריהוט למשרדי, שולחנות משרדיים במגוון גדלים וחומרים

כיום ישנם סגנונות רבים ושונים של שולחנות כתיבה למשרד, הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים. אך יש אנשים שמעדיפים שולחן כתיבה ועבודה פשוט ופרקטי בעוד שאחרים אוהבים משהו יותר מעוצב וייחודי.

כאשר בוחרים שולחן משרדי, ישנם מספר פרמטרים שונים שכדאי לקחת בחשבון. כאשר הגורם החשוב ביותר הוא גודלו של השולחן. חשוב שהשולחן יהיה גדול מספיק עבור המחשב והמסך שלכם. תכונות נוספות שכדאי לשקול כוללות מגש מקלדת מתקפל, מערכת ניהול כבלים ומגירה לאחסון.

שלושת הסוגים העיקריים של שולחנות עבודה

1) שולחן עבודה בצורתL : עיצוב זה מושלם עבור אלה שרוצים להיות מסוגלים לעבוד עם הגב לכיוון הדלת או החלון שלהם עם שולחן צד או מדפסת משני הצדדים.

2) שולחן עבודה בצורה U: עיצוב זה עובד היטב אם בכוונתכם לעבוד מול הדלת או החלון עם שולחן צד משני הצדדים ומדפסת מאחור.

3) שולחן כתיבה פינתי: השולחן הפינתי הוא שולחן כתיבה צר וארוך עם מגירה אחת או שתיים זו לצד זו שיושבת על הקיר. זה מושלם עבור אנשים שעובדים בחללים קטנים וצריכים להיות מסוגלים לפתוח את הקבצים שלהם מבלי לתפוס יותר מדי מקום. ניתן למצוא שולחנות כתיבה פינתיים בסגנונות וגדלים רבים ומגוונים, מכאלה המתאימים לגומחה או נישה ועד לגדולים שתופסים את רוב החדר.

לשולחן הפינתי יש שלושה יתרונות עיקריים:

–  ממקסם מקום

– מקדם ריכוז

– יוצר סביבת עבודה יעילה

שולחנות מנהלים בעיצובים יוקרתיים

אופיס שופ מציעה מגוון שולחנות מנהלים בעיצובים יוקרתיים ובמראה קלאסי או מודרני. בתכנון ועיצוב משרד למנהל בכיר בארגון, חשוב לשמור על עיצוב פשוט ופונקציונלי. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש ברהיטים אלגנטיים, מודרניים ובעל אסתטיקה נקייה. גם שולחן המנהלים צריך להיות מתוכנן תוך התחשבות בשטח אחסון כך שהמנהל הבכיר יוכל לארגן את עבודתו בכל עת.

כדי ששולחן מנהלים יתאים היטב, עליו לשים דגש על העיצוב, הפונקציונליות והארגונומיה. שולחן מנהלים הוא לא רק שולחן עבודה, אלא רהיט שעוצב בקפידה על מנת לספק נוחות למי שמשתמש בו. חשוב לקחת בחשבון את החומרים המשמשים בבנייתו וכן את גודלו וצורתו בעת עיצוב משרד למנהל בכיר.

כסאות משרדיים – איך לבחור כסא למשרד?

כסאות משרדיים הם הכרח במשרד המודרני, ניתן להתאים אותם לצרכים ולהעדפות שלכם. המומחים באופיס שופ עיצבו מגוון כסאות משרדיים נוחים, מסוגננים ועמידים -והכל עם החומרים האיכותיים ביותר. כסאות משרדיים הם לא רק הכרח אלא גם אחד הרהיטים החשובים ביותר במשרד, מפני שהם מספקים תמיכה ארגונומית שהיא חיונית לשמירה על פרודוקטיביות לאורך כל היום.

כסאות משרדיים לא נועדו רק לישיבה, אלא גם להצגת האישיות והסגנון של מקום העבודה. אופיס שופ מציעה מגוון רחב של ריהוט משרדי שיגרמו לסביבת העבודה שלכם להיראות מקצועית ומסוגננת יותר.

כיצד לבחור ריהוט משרדי מתאים לצרכים שלך

בחירת ריהוט משרדי מתאים לצרכים שלכם זו החלטה חשובה. זה יכול להשפיע על הפרודוקטיביות, הנוחות והבריאות הכללית שלך. כסאות משרדיים ארגונומיים, כסאות אירוח, שולחן מנהלים וכיסאות מחשב הטובים ביותר לשעות ארוכות הם כולם רהיטים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת הקמת משרד ביתי או סביבת עבודה. ריהוט מודרני למשרד ביתי זמין גם בסגנונות וצבעים רבים, המאפשרים לכם ליצור חלל המשקף את האישיות וההעדפות שלכם. ברגע שמצאת משרד, החלום מתחיל להתממש. אך כדי להפוך את המשרדים האלו לסביבת עבודה פרקטית ונעימה, תצטרך לבחור ריהוט משרדי שיתאים לצרכיך ויענה על צרכי העובדים.

ריהוט משרדי משלים

תעשיית הריהוט המשרדי מתפתחת ללא הרף ומגמות חדשות צצות. עם השימוש בטכנולוגיה, הפך קל יותר לרכוש ריהוט משרדי באינטרנט. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהריהוט המשרדי שלכם מתאים לעיצוב החלל שלכם ולצרכים שלכם וכמובן לצרכים של העובדים. כיום ישנן אפשרויות רבות לריהוט משרדי כגון שולחנות כתיבה, שולחנות לחדרי ישיבות, דלפקי קבלה, כורסאות ופינות ישיבה, מערכות מנהלים וארונות קלסרים ופתרונות אחסון.

ישנם סוגים רבים ושונים של ריהוט משרדי שיעזרו לכם ליצור סביבה פרודוקטיבית ונוחה. יחד עם זאת, אך שולחנות מחשב, שולחנות לחדרי ישיבות ודלפקי קבלה, הם שלושת הסוגים הנפוצים ביותר.

שולחנות מחשב – כיום, עם השימוש המוגבר במחשבים במשרדים, עולה גם הצורך בריהוט משרדי בכלל ובשולחנות מחשב בפרט. כיום, שולחנות מחשב הפכו לריהוט משרדי חיוני ביותר. הם יכולים לשמש כדי לאחסן את המחשב שלך ופריטים אחרים, כמו גם כדי לספק לך מקום לעבוד בו. אנו באופיס שופ מציעים מבחר ענק של שולחנות מחשב מעוצבים ואיכותיים.

שולחנות לחדרי ישיבות – שולחן הישיבות המסורתי בדרך כלל גדול מדי, מה שמקשה על התנועה ומאוד לא נוח כשצריך לקבוע פגישה בחדר אחר. כאן נכנס לתמונה הריהוט המשרדי החדש – שולחנות לחדרי ישיבות המיועדים לכנסים וישיבות, אשר תוכננו במיוחד תוך התחשבות בחללים קטנים, כך שניתן להזיז אותם בקלות ולהגדיר מחדש לפי הצורך. שולחנות אלו מספקים מקום רב לכל המשתתפים בפגישה, תוך שהם יכולים להכיל מחשבים ניידים וציוד אחר ללא כל טרחה.

דלפקי קבלה – הם חלק הכרחי בכל משרד. דלפקי קבלה הפכו לחלק חשוב ממרחב העבודה מכיוון שהם הדבר הראשון שהמבקרים רואים כשהם נכנסים למשרד. דלפק הקבלה אינו רק פונקציונלי, אלא משמש גם כיצירת אמנות במשרד. זהו אחד החלקים החשובים ביותר בכל משרד והוא צריך להיות אסתטי, מרשים וכמובן פונקציונלי.

דלפק קבלה יכול להיות מורכב מחומרים שונים בהתאם לצרכים שלכם, למשל ישנן חברות מסוימות המעדיפות דלפק קבלה מעץ בעוד אחרות מעדיפות מתכת או זכוכית.

ארונות ופתרונות אחסון – ישנן דרכים רבות לשפר את חלל המשרד. אחת הדרכים הטובות ביותר היא הוספת רהיטים משלימים למשרד. לדוגמה, הוספת ארונות ופתרונות אחסון יכולים לעזור להפוך את החלל למאורגן, נגיש ופונקציונלי יותר. כיום ארונות ופתרונות אחסון למשרד מגיעים בצורות וגדלים שונים, כך שתוכלו למצוא פתרונות אחסון המתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

כאשר יש מספיק מקום לכל הפריטים, יש סדר ולא צריך להיות בלגאן. כחברת ריהוט משרדי, אנו יודעים עד כמה חשוב שיהיה מקום עבודה מסודר היטב. לכן אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות אחסון שניתן למקם בכל חלל משרדי. לכן אנו מציעים את המוצרים שלנו עם כמויות נדיבות של מקום, כך שתוכל להכניס את כל מה שאתם צריכים בחלל אחד.

Office Shop ריהוט משרדי מספקת ריהוט משרדי באיכות גבוהה כבר למעלה מ-30 שנה. הקולקציה שלנו כוללת מגוון: כסאות משרדיים, שולחנות מנהלים, שולחנות כתיבה ומחשב, ארונות ופתרונות אחסון אותם תוכלו לבחור בהתאם להעדפתכם ולצרכים של המשרד או הארגון שלכם.

ריהוט משרדי – שאלות תשובות

האם ניתן להזמין ריהוט משרדי לפי מידה?

התאמה אישית של ריהוט משרדי הפכה לקלה יותר מאי פעם. עם מגוון אפשרויות זמינות, כעת תוכלו להזמין ריהוט משרדי בהתאמה אישית המתאים לצרכים ולתקציב המדויק שלכם. בין אם אתם מחפשים סגנון או מידה ספציפיים, תוכלו למצוא אותו כאן באופיס שופ ולקבל אותו במשלוח עד פתח ביתכם.

אילו סוגי ריהוט משרדי קיימים?

כיום, קיים מגוון רחב של ריהוט משרדי זמין עבור צרכים ותקציבים שונים. מכיסאות ושולחנות ארגונומיים ועד שולחנות כתיבה, משרדיים, מחשב, עמידה וריהוט מודולרי, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים כיסא נוח או סביבת עבודה יעילה, תוכלו למצוא את הרהיט המושלם כדי להפוך את חלל המשרד שלכם ליותר פרודוקטיבי ומהנה.

כמה עולה ריהוט משרדי בדרך כלל?

כאשר מדובר בריהוט משרד, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא העלות. ריהוט משרדי יכול לנוע בין פריטים זולים יחסית להשקעות גדולות. בהתאם לגודל המשרד שלך, סוג הריהוט שאתה צריך, והתקציב שלך, יש מגוון אפשרויות זמינות. בקרו עוד היום בקטלוג ריהוט המשרדי שלנו ונספק לכם כמה טיפים וייעוץ למציאת פריטים איכותיים המתאימים לתקציב שלך.

מהם היתרונות בקניית ריהוט משרדי?

קניית ריהוט משרדי יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף סטייל ונוחות לחלל העבודה שלך. זה גם יכול להקל עליך להישאר מאורגן, פרודוקטיבי וממוקד במשימות שעל הפרק. עם הרהיטים הנכונים של אופיס שופ ריהוט משרדי, תוכלו למקסם את החלל שלכם וליצור סביבה שתורמת לשיתוף פעולה ולפרודוקטיביות.

האם יש אחריות על המוצרים בחנות ריהוט משרדי?

בכל הנוגע לריהוט משרדי, חשוב לוודא שאתם מקבלים מוצר עם אחריות. חנויות רבות לריהוט משרדי מציעות אחריות על המוצרים שהן מוכרות, כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכישה שלכם מוגנת. אורך האחריות עשוי להשתנות בהתאם לחנות ולמוצר, אך תמיד כדאי לבדוק לפני ביצוע רכישה. בנוסף, חנויות מסוימות עשויות להציע תכניות הגנה נוספות או אחריות מורחבת תמורת תשלום נוסף.

כמה זמן לוקח לקבל את הריהוט משרדי לאחר רכישה?

זמן ההמתנה לאספקת רהיטים לאחר רכישתם מחנות ריהוט משרדי תלוי בסוג הרהיט, גודל ההזמנה ושיטת המשלוח. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות עד שההזמנה שלך תגיע. החנות אמורה להיות מסוגלת לספק לכם הערכה מדויקת יותר ברגע שהם יודעים איזה סוג של רהיטים אתם מזמינים ובתוך כמה זמן אתם צריכים אותם.