מיוצר בישראל

בלוג

סוגי שולחנות מנהלים שקיימים בשוק וההבדלים ביניהם

ריהוט משרדי הוא אחד הפריטים החשובים ביותר עליהם יש לשים דגש בעת כניסה משרד חדש או לצורך רענון המשרד ברהיטים חדשים. כיום, מעצבי פנים המתמחים בעיצוב משרדים מביאים ללקוחותיהם את מיטב העיצובים והמגמות העדכניות ביותר של סביבת עבודה ובניהם גם שולחנות המנהלים, שהם אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת תכנון משרד ארגונומי ונוח לעובדים. הסיבה שמתמקדים בשולחנות מנהלים, היא העובדה שמנהלים רבים יושבים מול שולחנם שעות רבות במהלך היום, לכן יש צורך לבחור בשולחנות העשויים מחומרים איכותיים וכאלה שיספקו להם עבודה נוחה ביותר לצד שולחן מרווח ונוח.

שולחן מנהלים
שולחן מנהלים

בכל הקשור לעיצוב המשרד ואבזורו בצורה נכונה, חשוב זכור כי שולחנות מנהלים הם אחד הפריטים המרכזיים בכול הנוגע עבור ריהוט משרדי, ואליו יש לרכז את כל תשומת הלב בתהליך העיצוב, הרי שולחנות מנהלים חייבים להיות פרקטיים, מעוצבים בקפידה ובעלי טכנולוגיות חדשניות שיאפשרו למנהלים נוחות בלתי מתפשרת בעת עבודתם.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שולחנות מנהלים?

שולחנות מנהלים בראש ובראשונה אמורים להיות מעוצבים ופונקציונליים ובעלי גודל המתאים בקפידה לאופי עבודתו של המנהל, אך חשוב לשים דגש גם על המחיר של השולחן. כיום, מחירי שולחנות משרדיים יכולים לנוע בן מאות שקלים לאלפי שקלים , אך כמובן שיש לבחור שולחן איכותי, הרי לא בכל יום רוכשים שולחנות מנהלים ואם כבר מבצעים זאת, כדאי להשקיע פעם אחת ולרכוש שולחן איכותי העשוי מחומרים איכותיים על מנת שתוכלו ליהנות ממנו שנים רבות.

בעת בחירת השולחן, חושב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים: על ההיבט הפונקציונלי, ההיבט הארגונומי, ההיבט העיצובי וכמובן בהתאמה אישית לכל מנהל על פי רצונו לעל פי אופי עבודתו. את שולחנות אלו ניתן למצוא בשוק במגוון רחב של חומרים, חלקם איכותיים וחלקם פחות, ניתן למצוא אותם בגדלים סגנונות וצבעים שונים זה מזה על פי טעם ובכלל להתאים אותם בקפידה על פי העיצוב הכולל של המשרד ועל פי רוח המותג. מה שעוד חשוב לשים לב הוא לנושא האחסון, כך שניתן לשלב מגירות אחסון נוחות תחת השולחנות למטרת אחסון פריטים שונים.