בלוג

8 השאלות החשובות ביותר לשאול את מעצבי המשרד שלכם

חיפוש אחר חברות רהיטים, וחברות לעיצוב פנים מעוררת תמיד מספר שאלות חשובות שיכולות להפוך את הבחירה לקשה ומסובכת. כמובן שאתם רוצים לבדוק לעומק כמה שיותר ולהקדיש את הזמן עבור הפרטים הרלוונטיים לפני קבלת ההחלטה ולפני בחירת השותפים המהימנים שלכם.

לא בטוחים מה לשאול? ריכזנו עבורכם את ה 8 שאלות החשובות ביותר רגע לפני שאתם בוחריםמשרד מעוצב

כמה זמן אתם עושים עסקים באזור

ככל שהחברה ותיקה יותר, כך היא כנראה מבוססת יותר ובעלת ניסיון רב שכל מה שקשור לתכנון, ייצור, אספקה וכו’. הרי אתם מעוניינים בעסק עם מוניטין טוב באזור שלכם שישרת את הצרכים הכי רלוונטיים שלכם.

מה המומחיות שלכם?

בעת חיפוש שותף לעיצוב המשרד שלך, אתם תהיו מעוניינים בחברה עם ניסיון וייחודיות שיותר מתאימה דווקא לסגנון העיצובי והנישה שלכם. אם אתם משרד היי טק, רואי חשבון או עורכי דין, אדריכלים, חברות לוגיסטיקה וכו’. חברה כזו תהיה יותר קשובה לצרכים שלכם ותוכל להעניק לכם את השקפתה הייחודית ואף לפתוח לכם רעיונות חדשים.

האם יש לכם המלצות? או דוגמאות לעבודות קודמות?

דרך המלצות וביקורת בדרך כלל ניתן לצייר תמונה כללית על האופי וסגנון הספק, ותוכלו לדעת למה לצפות ולא להיות מופתעים. אל תתביישו ובקשו המלצות וחוות דעת. בדקו גם את הפרופילים שלהם ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, גוגל פלוס, לינקדין ואינסטגרם, חפשו גם שם ביקורות וחוות דעת קודמות.

האם יש להם הסמכות וניסיון בתכנון ועיצוב חלל משרדי?

בדקו את ההסמכות המקצועיות שלהם. ובדקו האם הם עובדים באופן קבוע עם אדריכלים או מעצבים מוכרים בתחום. הצוות של החברה בדרך כלל גם משקף את הסטנדרטים והיחס האישי שלה. אתם לא רוצים להיתקע מבלי יכולת לקבל שירות או עבודה לא גמורה.

תהליך הרכישה

ספקי הריהוט המשרדי, מעצבים ושאר הספקים צריכים מערך של איזונים ובלמים כדי להבטיח שתהליך הקנייה רץ באופן חלק. בדקו שהספקים מאפשרים לכם תנאי תשלום ופריסה שתהיה לכם נוחה ולא תכביד ותייצר יותר מדי הוצאות בו זמנית שלא תוכלו לעבוד בהם. תקשורת ברורה ויצירת קווים מנחים בכל התהליך יסייע לטפל בכל בעיה ( ותהיה בעיה בשלב מסוים ) ותקלה בזמן המהיר והיעיל ביותר.

האם יש לכם צוות פנימי או קבלנים חיצוניים?

בדקו מי בעצם יהיה הכוח העובד ומי בעצם יבצע את תהליך ההתקנה בפועל. כשמדובר על ריהוט משרדי והתקנתו, מדובר על עבודה מורכבת ולא פשוטה שיכולה לקחת זמן רב, וזמן רב שאין לכם. כל עיכוב בביצוע המשימה יכול לפגוע קשות בהכנסות בית העסק. אתם רוצים צוות שיהיה מספיק מנוסה, ותיק, אמין וכזה שיהיה לו אכפת מלוחות הזמנים ואיכות העבודה.

מה ההגבלות שלהם

בדקו מה ההגבלות של הספקים והמעצבים. דבר ראשון, אתם לא רוצים להיות מוגבלים באפשרויות העיצוב שלכם. דבר שני, בעת עיצוב המשרד אתם לא מעוניינים לקבל “ברקס” על פריט שראיתם בקטלוג שלהם שמאוד מצא חן בענייכם, אך כרגע הוא אינו במלאי או שישנה איזו סיבה מסתורית ולא ניתן לספק אותו. נסו לבחור את המעצבים / הספקים שעובדים עם מגוון רחב של יצרנים ויבואנים שיוכלו לספק עבורכם גם אלטרנטיבות מתאימות.

ערבויות

בקשו ערבויות בכתב, ובדקו האם הם יכולים לספק ערבויות ללא צורך במיקור חוץ בכתב. במידה ואתם לא מכירים טוב את נושא הערבויות התייעצו עם רואי חשבון, עורכי דין, יועצים עסקיים למיניהם ועוד. אל תוותרו על הנושא.. זה יכול לעלות לכם בהרבה כסף.

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support